12 Haziran 2010 Cumartesi

Opeth-In My Time of Need

İhtiyacım Olduğunda

Sürdürdüğüm bu yaşamın anlamını göremiyorum
Senin beni unuttuğun gibi ben de seni unutmaya çalışıyorum
Bu kez senin için alacak bir şey kalmadı geride, bu bir elveda

Yaz çok uzaklarda kaldı
Ve kimse benim kalacağımı sormadı
Ve ben...
Değişikliğe niyetlenmeliyim
Acıyı hafifletmek için
Ve ben...
Yağmurdan kaçmalıyım
Vazgeçmeliyim

Hepsinin bitmesine yakınken sürükleniyorum
Kendinden geçmiş bir doğumun bir evresinden diğerine bu kayıp dahilinde
İçimde ölüm düşünceleri var, ayır beni ruhumun merkezinden


Yaz çok uzaklarda kaldı
Ve kimse benim kalacağımı sormadı
Ve ben...
Değişikliğe niyetlenmeliyim
Acıyı hafifletmek için
Ve ben...
Yağmurdan kaçmalıyım
Vazgeçmeliyim


Karanlık solarken yavaşça
O hâlâ kabullenemiyor
Biri bana göz kulak olamaz mıydı
İhtiyacım olduğu zaman


Yaz çok uzaklarda kaldı
Ve kimse benim kalacağımı sormadı
Ve ben...
Değişikliğe niyetlenmeliyim
Acıyı hafifletmek için
Ve ben...
Yağmurdan kaçmalıyım
Vazgeçmeliyim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder