12 Haziran 2010 Cumartesi

Metallica-Mama Said

Annem Dedi ki...

Annem beni iyi eğitmişti
Ben gençken demişti ki
"Oğlum hayatın açık bir kitaptır, bitmeden önce onu kapatma;
En çabuk yanıp kül olan alev en parlak olanıdır."
Onun söylediğini işittiğim şey buydu
Bir oğlun kalbi annesine aittir; ama kendi yolumu bulmalıyım

İzin ver kalbimin gitmesine
İzin ver oğlunun büyümesine
İzin ver anneciğim kalbimin gitmesine
Ya da izin ver susmasına

Asi benim yeni soyadım, vahşi kan damarlarımın içinde
Boynumdaki önlüğün ipleri, hâlâ duruyor izi
Evimi işittiklerimin yanlış anlaşıldığı bir yaşta terk ettim
Asla bağışlanmayı istemedim ama ne söylediysem yapıldı

İzin ver kalbimin gitmesine
İzin ver oğlunun büyümesine
İzin ver anneciğim kalbimin gitmesine
Ya da izin ver susmasına

Asla senden bir şey istemedim ama asla vermedim de
Ama sen bana kendi boşluğunu verdin
Şimdi ben de onu mezarıma götürüyorum
Bu yüzden izin ver bu kalbin susmasına

Anneciğim şimdi eve geliyorum
Olmamı istediğin gibi biri değilim
Bir annenin oğluna duyduğu sevgi, açığa vurulmamış
Yardım et ben olmama
Evet, sevgini olduğu gibi kabul ettim
Ve tüm bana söylediklerini de.
Bana hoş geldin diyen kollarına ihtiyacım var
Ama görebildiğim soğuk bir mezar taşı yalnızca

İzin ver kalbimin gitmesine
İzin ver oğlunun büyümesine
İzin ver anneciğim kalbimin gitmesine
Ya da izin ver bu kalbin susmasına

İzin ver kalbimin gitmesine
İzin ver anneciğim kalbimin gitmesine
Sen asla izin vermedin kalbimin gitmesine
Bu yüzden izin ver bu kalbin susmasına

1 yorum:

  1. Teşekkürler ! Net üzerindeki en mantıklı çeviri bu olmuş. Anneler gününüz kutlu olsun.

    YanıtlaSil