12 Haziran 2010 Cumartesi

Opeth-Hope Leaves

Umut Terk Ediyor

Köşede, penceremin yanında
Yalnız bir fotoğraf asılı
Nedeni yok
Farkına varmamıştım hiç, beni geçmişe götürebilecek bir anının

Bir yara var hep kanayan
Bir yol var hep yürüdüğüm
Ve biliyorum sen asla buraya geri dönmeyeceksin

Günler geçti konuşmaksızın
Sessizlikte rahatlık var
O kadar alışmışım ki bütün hırsımı yitirmeye
Ve geride kalanları korumak için çabalamaya

Bir yara var hep kanayan
Bir yol var hep yürüdüğüm
Ve biliyorum sen asla buraya geri dönmeyeceksin

Bir zamanlar gerçekleşmemiş şeyler...
Burda yalnızca duman var
Beni kör etmek için gözlerimde tüten
Gerçekte ne olmuşsa örtbas eden
Bana karanlığı zorla aşılayan

Bir yara var hep kanayan
Bir yol var hep yürüdüğüm
Ve biliyorum sen asla buraya geri dönmeyeceksin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder