5 Haziran 2010 Cumartesi

Opeth-Face of Melinda

Melinda'nın Yüzü

Geçtiğim o turnike açık tenli genç bir kızı gösteriyor
Siyah saçları altında Melinda'nın yüzü
Gözlerinde hiç neşe kıpırtısı yoktu
Pusuda bekleyen hüzün yükselişe geçti

Sözcükler telâfi etmekte tereddüt edecekti
Başarısızlık karşı kıyıya geçmişti
O yeminlerinin birinden diğerine geçti
Bu kimsenin dert etmeyeceği bir andı

Ve kabullenmek zorunda kaldı acısını dağılıp giden neşesinde
Dünya üzerindeki; Tanrı'nın bir orospusu
Yollarını feda ettiği yerde buldum
Yüzündeki o içi boş aşkı

Onu kazanmak için hâlâ planlar kuruyorum
Çatlakları doldurmuş bir hoşnutluk
Ruhum özgür bıraktı çırpınmakta olan bir iç çekişi
Bu gün de bitti, karanlık yaklaşıyor

Onu elinden tutup götürdüm ve dedim ki:
Tüm inancım silindi gitti
Büyük bir korku içinde yalnızca senin için geri geldim
Gel benimle, çok uzaklarda kalmak üzere

Gecenin en güzel anına gözünü sonsuzca dikerek
Yaptığı kötülüklerden söz etti ve bu şiiri bozdu
Ama son anda kendini de şaşırttı:
"Başkasına sözüm var ama kalbim senin..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder