5 Haziran 2010 Cumartesi

Metallica-The Unforgiven 2

Affedilmeyen 2

Yanıma uzan
Ne yaptıklarını anlat
Duymak istediğim sözleri söyle
Cinlerimi kaçırmak için
Kapı şu anda kilitli
Ama sen doğruysan açıktır o kapı
Sen beni anlayabilirsen
Ben de seni anlayabilirim

Yanıma uzan
Günahkâr gökyüzünün altında
Günün karalığı
Gecenin karanlığı
Biz bu yaşamların çiftini paylaşıyoruz
Kapı çatlayarak açılıyor
Ama içeri giren bir gün ışığı yok
Kara kalp daha koyu yara izi bırakıyor
Ama içeri hiç gün ışığı girmiyor
Hayır, içeri hiç gün ışığı gelmiyor
Hayır, hiç gün ışığı yok

Hissettiklerim
Bildiklerim
Sayfaları çeviriyor
Taşı döndürüyor
Kapının arkasındaki
Açabilir miyim onu senin için?
Hissettiklerim
Bildiklerim
Yorgun ve bitkin
Yapayalnız ayakta duruyorum
Orda olabilir misin
Çünkü ben senin için bekleyen kişiyim
Yoksa sen de mi affedilmeyensin?

Gel yanıma uzan
Bu acıtmayacak yemin ederim
Beni sevmiyor
Beni hâlâ seviyor
Ama o asla beni sevmeyecek
Yanıma uzanıyor
Ama ben gittiğimde orda olacak
Kara kalp daha koyu yara izi bırakıyor
Evet, ben gittiğimde orda olacak
Ölümüne eminim orda olacak

Hissettiklerim
Bildiklerim
Sayfaları çeviriyor
Taşı döndürüyor
Kapının arkasındaki
Açabilir miyim onu senin için?
Hissettiklerim
Bildiklerim
Yorgun ve bitkin
Yapayalnız ayakta duruyorum
Orda olabilir misin
Çünkü ben senin için bekleyen kişiyim
Yoksa sen de mi affedilmeyensin?

Yanıma uzan
Ne yaptığımı anlat
Kapı kapalı, gözlerin de öyle
Ama şimdi güneşi görüyorum
Şimdi güneşi görüyorum
Evet şimdi görüyorum onu

Hissettiklerim
Bildiklerim
Sayfaları çeviriyor
Taşı döndürüyor
Kapının arkasındaki
Açabilir miyim onu senin için?
(Bu yüzden sana affedilmeyen adını takıyorum)
Hissettiklerim, ooo
Bildiklerim, ooo
Bu anahtarı alıyorum
Ve senin kalbine gömüyorum
Çünkü sen de affedilmeyensin
(Hiç özgür değilim)
(Hiç ben değilim)
Çünkü sen de affedilmeyensin
ooo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder