28 Eylül 2013 Cumartesi

Metallica - Sanitarium

Akıl Hastanesi
Hoşgeldin zamanın durduğu yere
Kimsenin ayrılmadığı ve ayrılmayacağı yere
Ay dolunay evresinde, hiç değişecekmiş gibi görünmüyor
Kafayı sıyırmış damgasını yedim az önce
Aynı düşü kuruyorum her gece
Özgürlüğümüzü görüyorum
Kilitli kapıların, demir parmaklıklı pencerelerin olmadığı
Beynimi hasarlı gösterecek hiçbir şeyin olmadığı...

Uyu dostum, göreceksin ki bu rüya benim gerçekliğim
Beni kilitli tutuyorlar bu kafeste
Anlamıyorlar beynimin öfke saçmasının sebebinin bu olduğunu

Akıl hastanesi, rahat bırak beni
Akıl hastanesi, yalnız bırak beni sadece

Korkumu dışarda olan şeylere karşı inşa ettim
Soluyamıyorum açık havayı
Bir şeyler fısıldıyorum beni deli olduğuma ikna eden beynime
Kafalarımız ellerinde sanıyorlar
Oysa şiddet kullanmak yalnızca şiddet planlarını getirir
"Bağlı tutun şunu, bu onu iyileştirecek
Giderek daha iyi oluyor öyle değil mi?"

Daha fazla tutamayacaklar bizi içerde
Dinle lanet olsun, biz kazanacağız
Bunu doğru sanıyorlar, iyi bi şey sanıyorlar
Bizi cehennemimizden kurtaracağını düşünüyorlar

Akıl hastanesi, rahat bırak beni
Akıl hastanesi, yalnız bırak beni sadece

Yaşamı sürdürme korkusu
İçerdekiler huzursuzlaşıyor şimdi
Havada isyan kokusu var
Biraz ölüm gerekecek gibi
Aynadan güçlükle yansıyor bakışlar
Öldürmek, ne kadar da dostane bir söz
Kurtuluş için tek yol olarak görünüyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder