2 Haziran 2010 Çarşamba

Opeth-The Drapery Falls

Perde Düşüyor

Lütfen karışıklığıma çare ol
Ve güne geri döndür beni
İnzivanın sessizliği
Geceyi getiriyor tüm söylediklerine
Neşemi kaçır yine
Ve acıya yönlendir beni
Gecenin saatlerini sayıyorum
Boğuk görüşler, musallat olunmuş uykudaki
Güçlerinin zayıf titreyişi
Haber salıyor gizlediklerini açığa çıkarmak için
Neşemi kaçır yine
Ve acıya yönlendir beni
İçten içe bir çöküş var
Bu sınavda ısrar edemem
Bir gizem tarafından zapt edildim
Hiçbir kritere rağbet edilmiyor burda.
Ölümcül kalıplar yaptı çelengimi
Başarılılar senin yollarında
Köşedeki solgun ruh
Bir okşama bırakıyor omuzlarına
Şaşırtıyor kurnaz masumiyet
Kalın bir gelgit çiziyor altında
Yer gösteriyor iç dünyamızdaki mezarlara
Tırnaklar çabalamadan dolayı kanıyor
Kalben zayıf olanlar için bir son bu
Hep aynı
Bir ninni, tüm içsel sersemliklerini kaybedenler için
Kolyendeki parlayan gözüm yansıtıyor ilkel pişmanlıklara bakakalışımı
Sırtını çeviriyorsun ve gidiyorsun uzaklara
Bir daha asla
Kıvrılarak giriyorsun yerin altına
Sonbahar yapraklarının/ayrılıklarının solup tükenmek için uyanmaya bırakılması gibi
Senin sesine uyanıyor yine
Ve mutsuzluğun yollarına düşüyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder