14 Mart 2010 Pazar

Opeth-The Apostle in Triumph

Zafer Kazanan Havari

Yapayalnız dolaşıyorum
Büyülü ve muazzam bir ormanın içinde
Etrafı saran gökler bir tane
Şimşeğin olağanüstülüğü ile ayrılmış
Yağmur dökülüyor ürperen/titreyen omuzlarımdan
Yağmurda hep kaybolur gözyaşlarım

Kara meşeler tek sığınağım
Kırmızı yapraklar havalanıyor rüzgârla
Bir siyah kuzgun yakalıyor şimdi gözlerimi
Sakince oturuyor
Göklere ulaşmak için siyah kanatlarını açmadan önce

Bu ormanda
Kurtların içini Ay'a döktükleri yerde
Ruhum saklı bilgeliğin bedeninde
Siyah bir taşın üzerine kazınmış

İzlenecek tek yol

Ruhunu aç
Bedelini geri öde, ben ölümsüzüm

Işık kör etti beni
Ruhum alıkondu şeref/şan içinde
Gökleri yutuyorum/içime çekiyorum
Zafer kazanan havari

Sonsuz alevler içinde yolculuk ediyorum
Yağmur yağmaya devam ederken

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder