12 Ekim 2013 Cumartesi

Death - Destiny

KADER
Zaman kabul etmemiz gereken bir şey. Bazen beklenmedik bi şekilde korkarım olanlara bir sebep gösteremediğimde, cisimler düşet yere. Biliyorum ki gerçekliğin diğer yarısını bulmak adına yaşamamız gereken acılardan kaçmanın yolu yok. Kader hepimizin aradığı bir şey. Kader, bekliyor benim ve senin için. Bütün bu karmaşıklığın ardında gerçeğin yattığına inanıyorum. Atlattım karşılaştığımız engelleri, değer veriyorum yaşamlarımıza ve güven duygusuna. Hayatlarımızda gerçekleşen şeylerin neden oldukları gibi olduğunu yıllarca sorguladıktan sonra, diliyorum zamanda geriye yolculuk yapmayı. Böylece birleştirebilirdik ruhlarımızı. Biliyorum ki gerçekliğin diğer yarısını bulmak adına yaşamamız gereken acılardan kaçmanın yolu yok. Kader hepimizin aradığı bir şey. Kader, bekliyor benim ve senin için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder