4 Haziran 2010 Cuma

Guns 'n Roses-Don't Cry

Ağlama

Benimle yavaşça konuş
Gözlerinde bir şeyler var.
Başını eğme kederle
Ve lütfen ağlama
Nasıl bir his içerisinde olduğunu biliyorum.
Ben de oradaydım
İçinde bir şeyler değişiyor
Ve bilmiyorsun sen bunu

Ağlama bu gece
Seni halâ seviyorum bebeğim
Ağlama bu gece
Ağlama bu gece
Üzerinde bir cennet var bebeğim
Ve ağlama bu gece

Fısılda bana
Bir ah çek bana
Hoşçakal demeden önce bir öpücük ver bana
Çok zor algılama bunu şimdi
Ve lütfen çok kötü sanma
Halâ seni düşünüyor olacağım
Ve geçirdiğimiz zamanları bebeğim

Ağlama bu gece
Ağlama bu gece
Ağlama bu gece
Üzerinde bir cennet var bebeğim
Ve ağlama bu gece

Lütfen hatırla hiçbir zaman yalan söylemediğimi
Lütfen hatırla balım şimdi nasıl bir his içinde olduğumu
Bunu kendin yapmalısın
Ama iyi olacaksın tatlım
Yarın daha iyi hissedeceksin
Günün ilk ışıkları geliyor şimdi bebeğim

Ağlama bu gece
Seni halâ seviyorum bebeğim
Ağlama bu gece
Ağlama bu gece
Üzerinde bir cennet var bebeğim
Ve ağlama bu gece
Hiçbir zaman ağlama
Ağlama bu gece
Bebeğim belki başka bir gün
Ağlama
Hiçbir zaman ağlama
Ağlama...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder