18 Haziran 2013 Salı

Dream Theater-The Spirit Carries On

Ruhlarımız Yaşamaya Devam Edecek

Nerden geldik?
Niçin burdayız?
Öldüğümüzde nereye gideceğiz?
Gelecekte neler yatıyor?
Ve geçmişte neler vardı?
Belirli/kesin bi şey var mı hayatta?

Diyorlar ki: "Hayat çok kısa,
Bura ve şimdi var
Ve yalnızca tek bir hakka sahipsin."
Ancak daha fazlası da olamaz mıydı?
Daha önce bir yaşamım var mıydı?
Yoksa tüm sahip olduğumuz bu muydu?

Ölsem yarın
Her şey yolunda olurdu benim için
Çünkü inanıyorum ki
Biz öldükten sonra
Ruhlarımız yaşamaya devam edecek

Korkardım ölmekten
Düşünürdüm hep ölümün son olduğunu
Ancak bunlar geride kaldı
Korkmuyorum artık
Ruhumun daha da üstün olacağından eminim

Bulamam belki tüm yanıtları
Anlayamam belki nedenlerini
İspatlayamayabilirim hiç belki de bildiklerimin doğru olup olmadığını
Ama biliiyorum hala çabalamam gerekiyor

Ölsem yarın
Her şey yolunda olurdu benim için
Çünkü inanıyorum ki
Biz öldükten sonra
Ruhlarımız yaşamaya devam edecek

Devam et, cesur ol
Ağlama kabrimin başında
Çünkü artık burda değilim
Ancak lütfen sendeki anılarımın kaybolup gitmesine izin verme

Güvendeyim beni çevreleyen ışığın içerisinde
Korkudan ve acıdan yoksunum
Sorgulayan beynim yardımcı oldu yeniden
Hayatımın anlamını bulmamda
Victoria gerçek
Sonunda hissediyorum
Hayallerimdeki kız ile huzur içerisindeyim
Ve şimdi burdayım
Mükemmel bir berraklıkla
Tüm bu olanların ne anlama geldiğini fark ettim

Ölsem yarın
Her şey yolunda olurdu benim için
Çünkü inanıyorum ki
Biz öldükten sonra
Ruhlarımız yaşamaya devam edecek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder