29 Haziran 2010 Salı

Metallica-The Unforgiven 3

Affedilmeyen 3

Nasıl bilebilirdi ki bu yeni tanın ışığının
Hayatını sonsuza dek değiştireceğini
Denize açıldı ama rotasından saptırıldı
Altın definenin ışığı tarafından
O muydu acının nedeni
Çaresiz hayalleriyle
Korkmuş, hep korkmuş
Hissettiklerinden
Gidebildi sadece
Yalnızca denize açılabilirdi

Nasıl kaybolabilirim ki?
Gidecek bir yeriim yokken
Altının denizlerini aradım
Nasıl soğuk oluverdi burası?
Nasıl kaybolabilirim ki?
Yeniden yaşadığım anılarda
Nasıl suçlayabilirim seni?
Ben kendimi affedemezken

Günler sürükleniyor sisin içerisinde
Kalın ve boğucu
Bu batan yaşamın
Dışı cehennem
İçi zehirleyici
Karaya oturdu kendi yaşamında olduğu gibi
Su çok sığ
Kayıyor aşağı hızlıca gemiyle birlikte
Gölgelerin içinde soluyor şimdi
Bir gemi kazazedesi
Hepsi gitti şimdi

Nasıl kaybolabilirim ki?
Gidecek bir yeriim yokken
Altının denizlerini aradım
Nasıl soğuk oluverdi burası?
Nasıl kaybolabilirim ki?
Yeniden yaşadığım anılarda
Nasıl suçlayabilirim seni?
Ben kendimi affedemezken

Affet beni, affetme beni
Affet beni, affetme beni
Affet beni, affetme beni
Affet beni, affet beni
Niçin affedemiyorum kendimi?

Denize açıldı ama rotasından saptırıldı
Altın definenin ışığı tarafından
Nasıl bilebilirdi ki bu yeni tanın ışığının
Hayatını sonsuza dek değiştireceğini

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder